-

-
Elämää itämaisten kissaveljesten kanssa on kertomus määrätietoisesta kissasta, Manusta, joka haluaa tehdä asiat niin, kuin itse parhaakseen näkee. Manu ei kysele toisten mielipiteitä, vaan toimii ajattelematta hetken mielijohteesta. Manun "elämän pendolinolla" pääsee lujaa, mutta toimivatko hätäjarrut? Manun luonteeseen kuuluvalla tavalla kaikki kääntyy monesti päälaelleen ja pienistäkin vastoinkäymisistä saattaa tulla katastrofaalinen murhenäytelmä. Päättäväisyydellä, jääräpäisyydellä ja lujalla tahdonvoimalla Manu löytää kuitenkin aina jotakin hyvää elämästä. Manu on sosiaalinen, mutta kuitenkin itseään rakastava päällepäsmäri, joka sättii veljeään Messiä. Pääseekö Messi pakoon nousevaa myrskyä? Manu kertoo veljesten arkielämästä ja tohelluksista päiväkirjatyylillä mitään salaamatta ja totuuden mukaisesti.

tiistai 21. tammikuuta 2014

Tää kaveri on taas vetäny jotain. Yhdetkään tabut ei oo tehny Messiä yhtä säyseäx. Meil kaikilla on kuulemma alitajunnas muita persoonii, mut tälläst en oo ennen tavannu. Mä en tiedä miten tän voi aktivoida pois päältä. Mun sielu tarttee nyt pikasesti hoitoo, on tää nyt aika traumaattinen kokemus ja ihan kauhiaa katottavaa. Mun tarttee soittaa mun terapeutille ja puhuu tästä kaoottisest hetkestä, et mä selviin pysyviltä ja henkisiltä traumoilta! Mä luulen kuitenki, et Messin kohdalla tilanne vaatii vähintäänkin manaajan...


En ole psykiatri, olen muuten vain asiantuntija sekaisin olemisesta =)

6 kommenttia:

  1. Upeita kissoja , kuvia ja mahtavia tarinoita :) kiitos

    VastaaPoista
  2. päivän piristys nämä jutut <3

    VastaaPoista
  3. mahtavia kuvia taas kerran,ei voi kun nauraa

    VastaaPoista
  4. Ihana ilme meitin pojat kehus et se on tiikerin pentu. on niin söpö.

    VastaaPoista
  5. Kiitos kaikille ihanasta palautteesta (Manu kiittää) ;)

    VastaaPoista