-

-
Elämää itämaisten kissaveljesten kanssa on kertomus määrätietoisesta kissasta, Manusta, joka haluaa tehdä asiat niin, kuin itse parhaakseen näkee. Manu ei kysele toisten mielipiteitä, vaan toimii ajattelematta hetken mielijohteesta. Manun "elämän pendolinolla" pääsee lujaa, mutta toimivatko hätäjarrut? Manun luonteeseen kuuluvalla tavalla kaikki kääntyy monesti päälaelleen ja pienistäkin vastoinkäymisistä saattaa tulla katastrofaalinen murhenäytelmä. Päättäväisyydellä, jääräpäisyydellä ja lujalla tahdonvoimalla Manu löytää kuitenkin aina jotakin hyvää elämästä. Manu on sosiaalinen, mutta kuitenkin itseään rakastava päällepäsmäri, joka sättii veljeään Messiä. Pääseekö Messi pakoon nousevaa myrskyä? Manu kertoo veljesten arkielämästä ja tohelluksista päiväkirjatyylillä mitään salaamatta ja totuuden mukaisesti.

lauantai 14. kesäkuuta 2014

Ai stna, mihin mä löin varpaani! Hitto näitä huonekaluja. Mun ajatus lentää niin lujaa, ettei mun koivet tahdo ehtiä tanssii mun rytmin mukana. Joka nurkka on täytetty jollaki rojulla. Oon pannu merkille, et joskus tyhjän nurkan kohdalla emännän henki alkaa pihistä ja naama muuttuu punasex. Eix tää oo se post-traumaattinen ressi? Sen on täytyny viettää paljon aikaa lapsuudessa nenä kiinni tapetissa ja nurkat suarastaan huutaa sitä sinne seisomaan =)


1 kommentti:

  1. oma peräisiä mutta niin ihana ja tää tummempi tosi kaunis raidat näkyy hyvin

    VastaaPoista