-

-
Elämää itämaisten kissaveljesten kanssa on kertomus määrätietoisesta kissasta, Manusta, joka haluaa tehdä asiat niin, kuin itse parhaakseen näkee. Manu ei kysele toisten mielipiteitä, vaan toimii ajattelematta hetken mielijohteesta. Manun "elämän pendolinolla" pääsee lujaa, mutta toimivatko hätäjarrut? Manun luonteeseen kuuluvalla tavalla kaikki kääntyy monesti päälaelleen ja pienistäkin vastoinkäymisistä saattaa tulla katastrofaalinen murhenäytelmä. Päättäväisyydellä, jääräpäisyydellä ja lujalla tahdonvoimalla Manu löytää kuitenkin aina jotakin hyvää elämästä. Manu on sosiaalinen, mutta kuitenkin itseään rakastava päällepäsmäri, joka sättii veljeään Messiä. Pääseekö Messi pakoon nousevaa myrskyä? Manu kertoo veljesten arkielämästä ja tohelluksista päiväkirjatyylillä mitään salaamatta ja totuuden mukaisesti.

perjantai 11. huhtikuuta 2014

Kattokaa mua! Kattokaa ny tätä naamaa! Näytänkö mä päivääkään vanhemmalta mitä mä oon? Joo nyt on sellanen tuate kuulkaa menossa, että tuutte näkee ihmeitä. Mä en oo "nevö hööd" tästä! Alta pari kymppiä sellanen tökötti ja nahka huutaa "Hoosiannaa." Tää kosteuttaa ja ravitsee. Lisäx tää lisää elastisuutta ja rauhottaa hermopäitä. Tätä mä meinaan käyttää nyt säännöllisesti, kattokaas ku mä haluun näyttää hyvältä hautaan asti. Siitä ei ollu kyl mainintaa, et mitä se tekee mun sisuskaluille. Mut ihan sama, mua ei kiinnosta, jos naama näyttää tältä. =)



6 kommenttia:

  1. HAHA, nauroin ihan kippurassta sun blogille, ihan huikee! <3

    VastaaPoista
  2. HAHA, nauroin ihan kippurassta sun blogille, ihan huikee! <3

    VastaaPoista
  3. Aivan uskomaton.... aina saa varata tuplatenat kun tätä blogia lukee :D

    VastaaPoista
  4. Ihania, voiko noita käydä katsomassa tai ihan vaan samaa rotua jossain, perheeseen voisi sopia tuollainen. Miten luonnerot pojilla?

    VastaaPoista
  5. Hän ihmettelee miksei kukaan puhu hänen kieltään kuvassa :)

    VastaaPoista