-

-
Elämää itämaisten kissaveljesten kanssa on kertomus määrätietoisesta kissasta, Manusta, joka haluaa tehdä asiat niin, kuin itse parhaakseen näkee. Manu ei kysele toisten mielipiteitä, vaan toimii ajattelematta hetken mielijohteesta. Manun "elämän pendolinolla" pääsee lujaa, mutta toimivatko hätäjarrut? Manun luonteeseen kuuluvalla tavalla kaikki kääntyy monesti päälaelleen ja pienistäkin vastoinkäymisistä saattaa tulla katastrofaalinen murhenäytelmä. Päättäväisyydellä, jääräpäisyydellä ja lujalla tahdonvoimalla Manu löytää kuitenkin aina jotakin hyvää elämästä. Manu on sosiaalinen, mutta kuitenkin itseään rakastava päällepäsmäri, joka sättii veljeään Messiä. Pääseekö Messi pakoon nousevaa myrskyä? Manu kertoo veljesten arkielämästä ja tohelluksista päiväkirjatyylillä mitään salaamatta ja totuuden mukaisesti.

sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Voi tätä kiroilun sietämätöntä keveyttä! Mun rakkauselämä lässähti sitte yhtä nopeesti, ku se alkas! Mun on pakko nolona tunnustaa, että se upearunkonen ilmestys ei ollu sitä miltä se näytti, mä nimittäin hurahdin pahemman kerran rusakkoon. Mä elättelin jo loppuelämäni kestävää, kiihkeetä ja romanttista tulevaisuutta sen pitkäkorvan kanssa, mut Messi tiputti mut takasin karuun todellisuuteen. Sekin oli joutua punotuksi sen rusakon valheiden verkkoon. Mikä pahinta mun itsetunnolle oli se, että ku tää rusakko olis ollu ees naaras pualinen...



1 kommentti: